onsdag 18e augusti

idag har vi varit snabbt hos mamma och pappa och kopierat lite papper sen åkte vi och hämta daniel på stan och sen lämna vi papper på socialen och sen körde rikard mig och vincent till yia-ting och stanna där en liten stund sen skulle vi gå till ewa mötte rikard på vägen för han hade glömt en sak hemma som han skulle skicka i väg idag som han sålt på tradera.

näär vi kom ner till ewa var även anna och hugo där och senare kom mali med barn och sambo och becca o ting och jag har jag glömt någon??? hoppas inte det. var kanon trevligt som alltid ewa hade bakat kladdkaka och det var kanon gott. sen började regnet på eftermiddagen och vincent sov så då pappas vi på att gå hem och lägga honom för jag var trött med och med åskan i liuften och min skallebang så behövde jag med lägga mig en stund.


rikard fixade maten till kvällen och det blev plättar snabbt, enkelt och gott....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0