rikard med vincent till värna och jag på bio med mich

idag har rikard och jag varit på varsti håll halva dagen vi åt dock lunch tillsammans det var gott...



mmm burger king



mammas lilla prins

sen släppte rikard mig på stan runt kl 2 för jag skulle möta kenneth och michelle utanför sf vid 14.30 för mich och jag skulle på bio och se kommisarie späck. och den var riktigt rolig. men innan  bion bjöd kenneth på ficka på expresso house och jag tog en varm choklad och den var kanon god..

sen efter bion såg det vädret ganska okej ut solen var framme ibland och så. jag gick och kolla lite på stan innan rikard skulle hämta mig. kenneth och michelle gick hem till sig.

hann gå i 10 min på stan sen öppnade sig himlen och jag tog skydd under ett tak på bokhållaregatan

tog bild på hur himlen såg ut... bara för skoj skull



10 min efter bion



15 min efter bion

det var den dagen det..



här är även ett kort jag tog häromdagen hos en väninna



en liten igelkott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0