rikard på videc och jag ensam med vincent

idag har rikard varit på mantorp park med sin kusin, sysslingar och sin bror och kollat på dragrace.

jag och vincent har varit ensam hemma och det harinte varit lätt vincent har haft en av sina jobbigare dagar med gap och skrik och gnäll. vägra sova och vägrar äta ja allt som kan gå fel gick fel typ men men. han somnade till slut och strax där efter kom ewa upp en sväng med en skruv mejsel eftersom jag ska sänka vincent´s säng och sen var hon tvungen att åka och hämta sina underbara prinsar på landet.

jag njöt av tidens som vincent sov. han sov i ca 2.5 timmar så det var bra sen fick han lite mat. ocoh fick leka på sin lekfilt.







han är så go min lilla prins.


bar ut vincent´s säng i vardags rummet så jag kunde skruva med den utan att ha leksaker överallt och gissa vem som var framme snabbt då??? jo lilla söta charlie så fick lägga en filt i sängen sen låg han där hela dagen och rörde sig inte en millimeter




lille katten då



stör mig inte

sen på eftermiddagen kom yia-ting upp en snabbis efter jobbet och hälsade på

och efter det började vincent igen gud han bara skrek och skrek och skrek och inget gjorde det bättre han ville bara till sin pappa men som tur var så var rikard på väg hem och så fort rikard kom hem ar vincent överlycklig.

på kvällen gick jag över till ewa med hennes mejsel....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0