sörping= glass i stora lass

i trosdags var en av mina halvbra dagar så då åkte vi till värna och hämta rikards mamma och pappa sen åkte vi alla till smultronstället och käkade glass och gott var det med.

rikard och jag körde på våra favoriter en brodway till mig och en stjärnskott till rikard

fullt med getingar var det dock och jag hatar dom är allergisk och sen surra dom runt vincent hela tiden med.



vincent på väg till värna



lille plutten



håkan, vincent och rikard



svärmor och svärfar



lille plutten

efter sörping körde rikard hem mig för att jag började bli yr och så igen. efter det pkte han och vincent ut till värna för rikard skulle fixa roberts bil och jag klarade inte av vincent just då så jag låg ner bäddad och sov. rikard fick med sig mat hem till mig tack tack...

på kvällen var det lite mys tajm.... med att jag gjorde min kladd/tryffel kaka.



lycklig prins på sin pappas axlar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0