TINNIS

idag har jag varit på tinnis för första gången på många många år. åkte med ewa och wille och ewa´s kompis från sthlm.

var kanon trevligt och ewa´s vännina var jätte trevligt var kul att träffa henne.

var skönt att få bada lite. skar dock upp min lilltå i tinnis precis där lilltån börjar men det läker ju snabbt...

resten av dagen var lugn umgicks med rikard och daniel kom på besök och käka pannkakor med oss och sen åkte vi till mamma och skulle fixa hennes internet men det gick inte kl 9 åkte vi hem och ska tillbaka till mamma i morgon och fixa det sista blir lite lunch med kära mamma och pappa då






underbara ewa och supergoa wille


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0