vårdcentralen idag

hopp idag har jag varit på vårdcentralen med min tå och ja det såg inte bra ut.

nageltrång, penicillin och en "operation" om två veckor. har blodförgiftning i min tå med där av antibiotikan hatar detta men fick med mig kompresser, lindning och alsolsprit för att kunna sköta om det i de kommande 2 veckorna.



min stortå kan till lägga att vå timmar efter detta kort är hela tån lila


efter vårdcentralen åkte vi en sväng till mamma och pappa och hälsade på. och fikade lite. dom hade köpt en keps till vincent med i danmark han blev så tuff i den men ungen hatar ju att ha något på skallen men men skam den som ger sig.

blev ett antal kort tagna i dag kommer en massa kort här nu från morgonen och sen från mamma och pappa



mor och son mys





mammas glada skit



lite lunch. lax är gott tycker prinsen



vincent leker med sin morfar







mormor mys


'


inte lätt att ta kort på någon som är vildare än vildast



morfars borr maskin är rolig



sovande prins i sin pappas famn i mormor och morfar´s säng



jag älskar er så himla mycket kan inte leva utan er



mamma och pappa hade träffat mina halvsyskon i danmark inte ofta alla tre är samlade samtidigt så det kommer det bilder på med



från vänster: äldsta brodern jesper, pappa, storasyster tina och storebror martin



tina är glad i sin pappa vi två är pappas små flickor för evigt oavsett hur gamla vi är



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0