13e december = lucia

då var det lucia idag då... har fixat lite med papper snabbt på förmiddagen sen kom rikards mamma och pappa och tog vincent så vi kunde åka och handla. stress stress för rikard släppte bara av mig för att åka direkt till sin morbror och köra honom till tandläkaren.


sen åkte svärmor och svärfar hem när jag kom hem och vincent och jag bakade pepparkakor och sen var det dags för honom att sova lite men det tyckte inte han så fick leka lite sen somnade han.



(bilden är tagen från google)

sen när rikard kom hem gick jag ner till pernilla en sväng och var även ute och gick lite senhem och gjorde mat..

vincent är bättre idag börjar äta lite nu i alla fall och det är skönt det.







middagen idag blev snitzel med skruvad potatis och bearnaisesås


på kvällen har vi tittat på karate kid den nya riktigt bra faktiskt den rekomenderas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0