Dag 11 - mina syskon

vi är en ganska stor familj.
vi är sammanlagt sex syskon.
jag har två hel syskon och tre halv syskon dock anser jag hatt jag bara har två halvsyskon då min ena bror inte funnits i mitt liv och jag kan inte se honom som min familj vi delar blod och pappa men thats it han vill inte  ha med mig och göra och det passar mig utmärkt för jag vill inte ha med honom att göra heller. vet att han har en dotter som är ett år yngre än mig och jag har träffat både henne och min bror men känslan var inte "min familj" utan mer främlingar jag inte vill känna.

men vi kan ju börja med mina hel syskon jag är ett riktigt sladd barn kan vi säga med.


äldst är min bror allan och han är 14 år äldre än mig och har tre underbara döttrar.






näst äldst är kenneth som är 10 år äldre än mig och har två underbara döttrar





sen har jag tre halvsyskon som sagt i danmark. äldst är jesper som jag inte anser vara familj med sen har jag en syster som heter tina och en bror till som heter martin



från vänster: jesper, pappa, tina och sist men inte minst martin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0