dag 2 min första kärlek

min första kärlek.....

ja du den är svår om man ska ta det som min första seriösa pojkvän och den första jag sa jag älskar dig till så heter han jonas och är idag en underbar vän höll ihop i ett par år.  han bodde i huddiksvall och jag i linköping så var ett rejält distans förhållande.

men om vi ska ta den som alltid får det att pirra i magen på mig så fort jag ser honom eller hör hans röst eller om jag bara tänker på honom så är det rikard mannen i mitt liv, mannen jag har barn med och tänker gifta mig med. känner mig nykär varje dag och är lycklig och glad att jag funnit honom..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0