dag 5 - vad är kärlek?

kärlek är olika för person till person.
kärlek för mig är respekt, närhet, tillit.
kärlek är något vi alla strävar efter att få och ge.
att visa någon att man älskar den behöver inte vara gåvor det räcker med att visa att man finns där när livet är som tuffast och som lättas att alltid finns när man behöver någon att prata med en axel att gråta över. att dela glädje och sorg både de bra och det dåliga. att älska någon för deras bra och dåliga sidor.


min fästman har gjort att jag klarat alla de tuffa tiderna som när min pappa fick cancer men även funnits där vid de lyckliga tillfällena som när vi fick veta att vi väntade barn, förlossningen, förlovning ja allt. vi kompletterar varann på ett perfekt sätt skulle inte vilja ha det på något annat sätt.
jag vet att han älskar mig för den jag är.

och det är kärlek för mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0