Dag 6 - min dag

Dagen började med att min älskade sambo gav mig lite sovmorgon. Tack mitt hjärta.
Sen blev det lite frukost hela familjen i köket, te, smörgås och ägg gott gott
och lille vincent åt även gröt.
sen blev det lite mys i soffan och kolla på en film på disney channel.
efter det åkte vi hem till mamma och pappa och skulle umgås.
när vi kom dit öppnar mamma dörren och säger att pappa har en riktigt dålig
dag och han har så ont i ryggen och ligger i sängen igen...
fan och allt som hade börjat bli så bra med hans rygg igen och nu är det lika illa igen.
fan HATAR att se pappa han så inte kan inte röra sig och har så jävla ont att veta att jag inget kan gör mer än att se läkaren pumpa in mer och mer morfin skär i hjärtat ena sekunden pratar man med pappa och nästa sekund har han somnat i från samtalet och jag viskar "pappa jag älskar dig" men vet inte om han hör mig eller inte.



fick med oss en stor madrass till sängen från mamma med ska låna deras så länge. efter det blev det att hämta mat fick bli mat från snabbt och gott vid resecentrum varsin 200gram hamburgare med bröd och pommes inkl dricka för 75:- gott gott och mätt som fasen blev man med,



resten av kvällen blir lugn se någon film och slappa.
imorgon ska jag till pappa, sen handla sen till cloetta och sen slappa i soffan

tisdag evt till pappa och sen defenitivt till världens underbaraste ZANNA


Kommentarer
Zanna

söt du är <3

2010-12-19 @ 18:56:20
URL: http://sorgochgladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0