Dag 8 - ett ögonblick

ett ögonblick jag minns väldigt väl är när min son föddes.
jag var inte rädd för förlossningen innan men när jag väl låg för på förlossningen med värkar var jag rädd rädd för smärtan.
kom ju in kl 01.15 natten till én fredag och hade värkar var tredje minut till var fjärde minut.
men var bara öppen tre centimeter. minns så väl den där jävla smärtan och kärringenn till bm jag hade där fy fan vad jag hatade henne.

12 timmar senare efter att jag kommit in på förlossningen låg jag med en liten prins på mitt bröst och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna var så lycklig och så stolt över mig själv och rikard.

det var ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv. min prins, min alldeles egna lilla pojke mammas vincent


här är vi nyvakna allihopa och myser i stora sängen på morgonen


familjen gudomlund gustavsson. med liten vincent några dagar gammal



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0