dagen

idag har jag umgåtts med underbara zanna underbaraste kvinna på denna jord faktiskt. hon är nog min idol skulla jag tro.

gick igenom lite mer av sakerna hon hade som jag ska sälja på blocket åt henne och min kontaktperson kom  och hämta mig hos henne så jag fick med mig sakerna hem igen

så nu är allt på vinden och i morgon ska det ut på blocket.
kvällen har varit lugn ätit god mat och har nu fredags mys med chips och en bra film

tack tíll underbaraste zanna för en underbar dag fan vad du bäst gumman



Kommentarer
Zanna

tack hjärtat det värmer <3

2010-12-18 @ 16:29:28
URL: http://sorgochgladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0