dagens fynd

då har vi varit på stan idag då. hitta ingen bh tyvärr fanns inte hemma i min stl har ju H nu jippi att dom inte kan sluta växa jag blir tokig. hatar mina bröst hatar storleken hatar smärtan i min rygg , nacke och axlar. till alla som vill ha min storlek tänk en gång till för det är inte roligt jag önskar att jag bara hade c eller d men men får se vad som sker. ska gå ner 20 kg så kanske jag kan få en förminskning.


Nog om det hittade en tröja till rikard på dressman en ljusblå tjock tröja jätte snygg var den.

sen in på yves rocher igen och handla upp mina sista 251 som jag hade på min check där. och köpte en hel del faktiskt.

hitta dock inget till prinsen tyvärr men ska leta efter nyår lite mer.

sen träffa vi simon och gick och snacka lite med honom för han flytta till rimforsa igår tyvärr.

in på systemet och köpte en halv flaska black tower och en baccardi annanas och en med mango gott gott.

sen köpte vi med oss lunch rikard tog en pizza från la kantarell och jag tog en el maco från mc donalds


här kommer bilder på dagens fynd



en LHC pizza till rikard



vincent äter pizza



min lunch



badkulor med dofterna: kokos, vanilj och björnbär



ny duschkräm



med doft av apelsin och choklad



ögon makeup remover



body scrubb med vanilj



body scrubb med honung



läppglans

sen köpte jag även en glitter mascara till i morgon



tänkte lägger upp två bilder på hur min byst är i min gamla bh som nu är två kupor för liten bara för att jag kan...




hatar dom



vill inte ha dem


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0