dagis

idag har vi varit på dagis med lille vincent och det gick kanon bra. när vi kom dit var dom ute och lekte i snön och inte oss emot vi älskar att vara ute med lille mannen.

dom lekte i snön och åkte en massa pulka sen var det dags att gå in och äta frukt.

sen var det lek och bus som gällde och jag satt i läs ringen och läste bok för dom som ville och ja alla utom min son för han ville inte sitta och läsa bok när man kan rita och busa...


eter lek och bus hade dom samling och sjöng lite sånger innan det var dags för mat. och vincent ville inte sitta still han ville ha mat.. blev torra mackaroner och korvstroganoff. men men han åt som en häst han var verkligen hungrig




vincent åker pulka med två andra dagisbarn



vincent hade väldigt roligt





vincent har roligt på upptäckts färden på dagis









efter dagis åkte vi och käka och sen släppte rikard mig på sjukan skulle möta pappa där
vi skulle till lungmedicin idag och nervös var jag som fan.

fick beskedet jag misstänkt pappas cancer är värre och dom kan inget mer göra än att smärtlindra honom nu inga mer cellgifter eller något fan hatar detta vill inte behöva inse att min älskade pappa ska dö att han inte kommer finns förevigt jag vill det jag vill ha min pappa förevigt vill att vincent ska ha en morfar i många många år men nu börjar kampen mot tiden få så många dagar som möjlig med min pappa ohh pappa jag älskar dig vad ska jag göra utan dig hur ska vår familj se ut och hur ska det gå för mamma du är ju hennes stora kärlek i livet. du är min hjälte kan inte förstår hur jag ska klara mig utan dig i mitt liv.


kommer skriva mer om detta en annan dag när chocken lagt sig och man landat igen




älskade pappa





Kommentarer
Rebecka

Tänker på er!

2010-12-07 @ 09:17:26
URL: http://booboo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0