fredag och hjälpa pappa

idag har vi hämtat pappa och kört honom till vårdcentralen i ekholmen och efter det körde rikard mig till micke. för att sedan åka och hämta pappa på vårdcentralen och sen åkte dem till sjukan och höll mamma sällskap ett par timmar medans jag var hos micke.

hade en kanon dag med micke och kevin fick en massa byxor till vincent och ett fleece set till vincent.

sen körde han mig upp till rikard och pappa. kl 13 var jag uppe på sjukan och gick upp till röntgen för att pappa hade tid där idag trodde vi men det var igår men som tur var lyckades dom fixa en akut tid åt honom

efter röntgen körde vi hem mamma och pappa och sen åkte vi till maxi och handla lite eftersom vi får gäster i kväll sen hem och lämna mig och vincent och rikard åkte och hämta daniel och pojkarna..


håller på med tre tavlor till vincent så daniel fixade texten som skulle vara och stilen på texten är old english font



daniel fixar





daniels söta pojkar som tittar på narnia



resultatet. datum, tid, namn, vikt, längd



största tavlan som är 70*50 och de andra två är 40*50

dan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0