gårdagen

igår åkte jag ner till stan för att träffa zanna och var på fk och gick och kolla lite på lagerhaus.
sen tog vi en promenad ner till resecentrum för att ta busssen till ikea.

väl där köpte vi inte det vi hade tänkt utan vi köpte korv och käkade det istället hehe sen blev det en promenad hem till zanna.

hemma hos zanna börja vi gå igenom en hel del saker som jag har lovat att hjälpa henne med och håller alltid vad jag lovar...

sen röjde jag undan och plocka lite i ordning efter oss åt henne...


vid sex kom rikard och hämtade mig och hade med oss lite saker hem som jag ska sälja åt zanna.


sen var det dags för middag köttkorv och mos och så titta vi på en serie som heter kommisionen

det var den dagen  det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0