gårdagen

igår kväll vann ju som sagt JAY idol och det var ju väntat dock var det en seg final men det gick..
nu sitter jag hemma hos rikards mamma och pappa vi ska julbaka idag blir saffrans bullar med vit choklad och knäck och sen blir det även jordnötstoppar.

sen hemma i kväll sja jag göra papparkakor med... mycket nu inför jul.. ska göra det bästa av julen trots allt tråkigt som hänt i år och trots alla dåliga nyheter man fått i år.


tog en massa kort i går men dom kommer in i kväll sen när jag kommit hem'


puss puss på er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0