god morgon

god morgon alla..

inatt har jag sovit lite mer men han så svårt att somna tänker bara på pappa hela tiden och gråter.
men somnade vid ett eller nått och sen gick vi upp halv nio som alltid och åt frukost.
har nu lagt min make för dagen och ska snart ta och klä på mig. men först ska väl vincent sova lite för han är så trött sen ska vi åka till stan och shoppa lite blir en ny bh till mig i alla fall det är vad vi vet sen blir det dressman och hitta något till rikard och sen ska vi köpa något till vincent med.. för våra present kort och vincent´s pengar han fick av sin mormor och morfar i julklapp har redan köpt ett par byxor på rean i stockholm

har nu tagit lite kort på det vi köpte i stockholm så dom kommer här nedan.




crapboook från panduro



köpte en till



smink från yves rocher



läppstift, foundation, mascara, kajal, parfym som luktar kokos



kostymbyxor till vincent



en tröja till mig







ett grå/grönt linne till mig



ganska långt är linnet




ett par gråa byxor till rikard




trött efter en heldag i stockholm



rikard dummar sig på kort




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0