julgran och julklappar

idag har vi varit ute och julhandlat lite klappar...
mötte upp svärmor och svärfar. så jag och svärmor tog vincent och rikard och svärfar gick på sitt håll.

köpt alla klappar nu till svåger, mich , tindra, rikard, svärmor och svärfar.

mamma och pappa får en stor julblomma av oss på julafton. sen när vi var klara
läkade vi på pomodoro soom har stans godaste kyckling kebab enligt mig i alla fall.

sen till mamma och pappa och lämnade lite saker jag köpt åt dem så mamma slapp ge sig ut i folkyran.

sen körde rikard hem mig så jag kunde slå in det jag hade köpt och pynta granen.
rikard åkte ut till värna för att byta termostat i bilen så nu har vi värme igen härligt.


nu på kvällen har vi ätit kycklingsoppa och kollat på filmen "a christmas carol"

här kommer lite bilder på granen



skrivit våra namn på varsin julkula med glitterlim



granen är uppe



halvt klart



granen är färdig för i år bara klapparna som ska in i morgon kväll under granen



middagen i går. pizza från italiano



puss och kram på er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0