konstig dag med många tankar

fick inte sova mycket inatt så rikard tog vincent själv på dagis för jag behövde hämta mig efter chocken med min pappa. träffa först min kontakt person på stan vi tog en lunch på café gränden och pratade lite om det som hänt. sen gick vi lite på stan sen var det dags att skiljas åt för jag skulle träffa zanna.


vick gick på stan jag och zanna först till gina och där hitta zanna "lite saker" sen en fika på expresso house och sen vidare till en sko affär och sen hm. hon är underbar zanna trots att hon bär på en stor sorg så får hon mig att le. sen åkte vi hem till mig och snacka lite för sen åkte vi till resecentrum och zanna bytte buss och pkte hem och rikard hämta mig så åkte vi hem..

tack underbara zanna för en underbar dag du fick mig att tänka på annat idag




söta zanna



underbara människa




Kommentarer
Zanna

Tack det samma hjärtat:D

2010-12-10 @ 19:44:07
URL: http://sorgochgladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0