måndag, vinter, blå himmel och sol

idag är det åter måndag och ja en underbar vinter dag -10 grader och blå himmel och en stor strålande sol och idag är det handling så står på schemat.

kunde inte låta blir att ta några underbara vinter bilder i detta vackra väder







mmm underbara vinter idag blir det pulka åkning kan jag lova.

handlat mat på maxi som sagt idag och nu är allt hemma för denna veckan och skönt är det




sen hitta vi gott gott till lunch fick bli macaroni and cheese



vi hade även i strimlad kalkon med. gott gott¨


blev ingen stek i söndags utan den tog vi idag och gott gott var det tog bara en bild innan jag satte in den i ugnen men men det får duga








Kommentarer
elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 13:02:58
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0