nu fick det vara nog

var på dagis idag med lille mannen men redan när vi kom dit märkte man att något inte stämde för vincent var livrädd och bara skrek och gnällde. ville inte göra något mer än att vara med mig och rikard.

så vi tre lekte i en snövall





efter att dem varit ute och lekt var det dags för fruktstunden och efter det gick jag och rikard en sväng och medans vi är ute och går samtalar vi lite om vad vi anser om dagiset och kommer fram till att vi inte känner trygghet där så vi ringer kommunen och berättar vad vi varit med om och vad vi sett och bestämmer att vi säger upp vår plats.

när vi kommer tillbaka inser vi att vi gjorde rätt val för vincent sitter ensam i ett rum och leker ingen bryr sig om honom och han är ledsen och vill bara vara med oss så vi berättar att vincent inte kommer tillbaka någonsin mer. och han äter lunch sen åker vi därifrån.  dom har gjort för många misstag nu.


efter dagis körde rikard mig till zanna så hade vi en underbar dag hon och jag med fynd på ikea med bord och mattor och en himla massa annat som hon behövde... sen kom lilla jocke fan inte sett den mannen på 10 år men kul att se honom igen,

åkte hem vid fem och när jag kom hem var det bara att kasta i sig mat och åka till sjukan med lille vincent för han hade så ont i sin arm. först till bava och sen till akuten inget brutet eller så men en stukning troligtvis efter ett fall på dagis som dom inte berättat för oss...så kom hem mellan 10-11 vet inte riktigt vad kl var.

ja det var den dagen  det tack åter igen till världens underbaraste zanna


Kommentarer
Zanna

tack sj <3

2010-12-10 @ 19:46:43
URL: http://sorgochgladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0