till värna och julbaka

idag har vi varit på synundersökning både jag och rikard sen efter det åkte vi till värna för att julkbaka
blev lite saffransbullar med vit choklad och lite knäck.

åt lite mat med gott gott var det blev kycklinggryta med citronsmak mycket gott och till det blev det ris.

när vi kom hem gick jag ner till pernilla en sväng och snacka lite skit.

har varit en lugn dag på landet härligt



vincent och farfar









på kvällen såg vi bröderna karlsson och den var riktigt bra rolig och och ja helt sjuk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0