Tisdag och umgås med pappa

idag har vi varit med pappa på halskliniken för han har problem med sin röst och ja det var som han misstänkte finns inget att göra hans ena stämband har gjort sitt så han har bara ett kvar tyvärr.

sen åkte vi he med pappa och kolla lite på deras dator och pappa var så trött och hade så himla ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen hatar att se honom ha ont.






på väg till halskliniken



busar på halskliniken



busen på rymmen





läser laban med pappa



man blir trött av att vara på halskliniken







mammas prins..





Kommentarer
alexandra

vilken sötnos!

2010-12-01 @ 13:03:00
URL: http://aastfeldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0