Torsdag - Dagis

japp i torsdags var det dags för det första dagen på dagis med vincent för i onsdags var vi ju bara på samtal.. allt gick kanon idag han var så duktigt och brydde sig inte om varken mig eller rikard och han hitta en i personalen han ville vara med hela tiden och det är ju kul... han vart visst förtjust i en liten ficka för hon fick världens puss av  vincent.


efter dagis blev det en sväng på stan för min del och köpte vantar till vincent men de var för små tyvärr.

köpte en bok med som heter på dagis och filmen vi hade i alla fall tur med vädret igen.

vincent har fått smaka russin med och ja han och rikard äter russin tillsammans ibland





lille charlie kissen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0