usch 1a december redan! vart tog tiden vägen?

oj redan december vad hände med all tid. i april satte jag mig och och kolla dagis och ställde oss i kö och tyckte det är långt kvar till första december haha fan så lurad man känner sig för det är ju första december idag helt sjukt,

har varit på inskolnings samtal på dagis idag med vincent och det gick kanon bra och i morgon börjar inskolningen på riktigt.

sen var vi på kina thai och käkade lite buffe gott gott.


sen släppte rikard oss hemma för att åka till sin morbror och hjälpa honom med sin bil och dator.

vincent ville inte sova så vi har lekt och ätit mellis och diskat och lekt lite till och nu sover han och jag fick chansen att blogga kul kul

kommer lite bilder nu då



puss puss



mellis består idag av yogurt



mera mera mera




någon som gillar att titta ut på balkongen och vad ser vi där????




joo snööö




och sol och blå himmel och mera snö


hörs senare kanske puss och kram alla





Kommentarer
JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Nu är dagens bloggar utsedda hos mig =)

Kika in och se om du blev en av dom?

Om inte så kommer en ny chans i morgon!

2010-12-02 @ 22:57:55
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
kaffehörnan

Ja de undrar jag med, tiden

Gud vad gott med buffé alltid lika smarrigt

Ha en bra kväll

kram

2010-12-03 @ 18:57:44
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0