vanlig lördag

lördag nu då. blir att bara vara hemma dag och inte göra mycket rikard har städat och gjort fint på förmiddagen. runt lunch gick jag ner till pernilla skulle klippa klorna på misha och sen väntade vi på att tina skulle fixa kod så vi kunde surfa på nätet.

möblera om hennes vardagsrum och bar upp en hörnsoffa på övervåningen.

sen la vi in en annons på blocket

sen gick jag hem och vi fixade middag. blev hemmagjord pizza med kalkon, räkor,fläskkottlett och sås


sen satt vi och kolla på skärgårdsdoktorn och mysde..

ja det var den dagen det lugnt och skönt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0