varit hos pappa idag igen

idag har vi varit hos pappa så mamma kunde jobba och så idag.

det gick bra vincent ville leka med morfar och plus att han har lite feber för hans tänder bråkar.

sjukgymnasten kom idag med och hade med sig saker till pappa och undersökte honom sen skulle han försöka sitta ja det gick åt helvete pappa kolappsa av smärta så han få fortsätta ligga i sängen

sen åkte rikard en sväng till sin morbror och jag var ensam hos pappa med vincent och det är underbart älskar min lille plutt.

han somna i min famn ett tag och vakna när mamma kom hem sen fick han leka inne med morfar och mormor.

och sen kom morbror och kusinerna tindra och michelle en sväng när vi skulle hem. köpte med oss mys och har ätit lite mat nu... gott gott

nu är det idol som gäller






nyvaken plutt







sova i mammas famn



man får sova när man har feber


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0