vilken överraskning

idag har vi vari hos pappa när mamma var på jobbet.
pappa har ju gjort sig illa igen i ryggen eller snarare ett muskelfäste som håller skuldran har fått sig en smäll tyvärr så han låg i sängen hela dagen idag med och hade så jävla ont.

rikard var ute hos janne ( en gammal granne) i hans verkstad och fixade pappas bil så jag och vincent var ensamma hos pappa.

sen när mamma och rikard kom hem åkte jag och rikad och hämtade upp daniel och åkte till cloetta för att köpa jul godis....

gott gott handla en del till mamma med.

sen efter det vart det en tur till maxi för den vanliga vecko handlingen och handla även där till mamma.

sen till skäggetorp och till mamma och lämnade alla varorna och vilken överrasking när jag kommer in säger mamma åt mig att gå in i vardagsrummet och där sitter min pappa i sin fotölj.
vilken underbar syn efter att man sett honom ligga i sängen och ha så ont i flera dagar.

sen hem och gjorde mat fick bli prinskorv , potatismos och räksallad idag.

nu på kvällen har vi tagit det lugnt dricker lite te rikard spelar på sitt x-box och jag ska sätta mig och spela lite sims och dricka mera te




tarragona med hackad mandel till rikard




en bättre bild på tarragonen



ett måste på julen



mmm tomte



till mig gott gott älskar dem



lite mer gott gott



ha det bra alla och så hörs vi i morgon igen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0