Vincent är sjuk för först gången

var hos mamma och pappa i söndags för mamma behövde hjälp med att få hem en massa saker i från tormby. så jag och vincent var hemma med pappa och umgicks och vincent var så dålig han hade 39.9 i feber men misstänkte att det var tanden som spökade och inget ville han äta och ingen välling ville han ha..

han satt bara i min pappas famn och drack saft med massa is i och sov till och från några minuter.








när mamma och rikard kom tillbaka åt vi lunch sen åkte vi hem med vincent för han var så pass mycket sämre. åkte till apoteket först och hämtade flytande alvedon och sen hem..

pratade med 1177 och dom gav lite råd och skulle ringa tillbaka senare. vi åt lite mat jag och rikard.

sen ringde dom tillbaka men han var inte bättre så fick åka till jouren och fick vänta ett tag sen kom även min bror för hans minsta tjej var sjuk.. dom hitta inget på vincent på jouren så fick gå till bava och där fick dom i honom mer alvedon och saft sen vid 22.30 beslöt dom att det var en virus infektion som kommer läka ut av sig själv och vi fick åka hem....


första gången någonsin vincent är sjuk. visst snorig har han varit men aldrig feber så här och varit så här hängig och vägrat mat. inget jag vill vara med om igen hatar att se honom lida










här nedan kommer kort på hur tråkigt jag har på sjukhus












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0