12/2-2010

idag har det varit full fart, fösrst bar det av till soc med papper sen till västra vägen och fylla på gaspatroenen eller ja byta den till en som var full och sen till ikano och köpa godis och sen till priso och kolla efter banankartongen men det fanns inga och sen hem och ringde pappa och fick veta att det var disney och ice i kväll trodde det var i morgon men men stress stress smsa dem som skulle kolla på lägenheten och sa att de inte kunde komma och sen gjorde jag mat pepparbiff, klyftpotatis och tacosås.... och sen precis när vi ska göra oss i ordning ringer en av dom som skulle kolla på min lägenhet och frågoar om jag var hemma... sa då att vi skulle åka och att hon får komma i morgon men då säger idioten att hon står utanför porten ska det vara så jävla svårt att läsa ett sms eller suck så trött jag blir och ungar hade hon med sig med jaja gick snabbt tre min sen var det dags att åka... rikard körde ner mig till disney on ice sen åkte han och vincent hem och hade far och son kväll...

jag var där med mamma, pappa och michelle och det var michelle´s första gång i cloetta center så det var kul. jag älskar ju diseny on ice och pappa hade en kanon kväll så det var underbart att få umgås med honm när han mår bra..... tog en del kort med mammas och med min kamera så det ska läggas upp på bilddagboken. träffa även rebecka och hennes son där dom hade mor och son mys så det var kul att se dem....

efteråt åkte vi till bror min och lämna michelle och sen körde mamma och pappa hem mig kom hem vid kl 9 på kvällen och hade mys pys med rikard och vincent och sen vart det dags för sängen..

tack rikard för att du tog vincent så jag kunde gå på disney on ice... jag älskar dig och älskar min underbara son vincent så otroligt mycket


puss och kram alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0