13/2-2010

idag har rikard varit iväg med daniel och hämtat högtalare och då var jag och vincent hos mamma och pappa och myste... vincent satt hos sin mormor medans jag gjorde i ordning mammas bilder på hennes laptop så alla hamnade i mappar iställer för att ligga huller om buller så det var bra och sen så kom rikard och mamma och pappa ville ha lite kort tagna på vincent med dom så det fixa vi och sen hjälpte rikard dem att sätta upp sin nya tv och bära upp den gamla till sovrummet så nu har dom äntligen en platt tv så det är skönt pappa har lärt sig att ju mer man tjatar desto fortare få  man som man vill.... :)

sen åkte vi snabbt till kenneth och hämta lite pengar som jag skulle ha för lite arbie som han gav tindra i julas han köpte allt mitt gamla och det var två stora kartonger fulla så det var skönt att det kom till användning igen.....

sen upp till coop och köpa hem till tacos och sen blev det en mys pys kväll....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0