30/1-2010

dag är en stressig dag. idag kommer släkten från danmark upp min stora syster och storebror och min faster. och min faster är här för första gången på 35 år. första ska vi till mamma och hämta dukar, och dekorationen till dopet. sen ner till kyrkan och ställa bort bord och ställa allt så som vi ville ha det och göra servise bord och buffé bord och present bord. sen lägga fram alla servetter och ställa fram tallrikar, glas och koppar och inte glömma bestiken.
när allt var klart i kyrkan bar det av hem till mamma och pappa och precis när vi parkerat kom danskarna :) fika lite och dom fick umgås med vincent sen var det dags att åka hem och förbereda sig inför i morgon.
god natt och sov gott... mamma älskar dig vincent


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0