31 januari 2010 Vincent Gudomlund Gustavsson ska döpas

idag är det vincent´s dag.  vi tog en promenad ner till kyrkan och gjorde färdigt det sista så vi var där runt elva. vid halv tolv kom rikard´s mamma, pappa och bror med salladen och sen kom mamma och pappa och släkten från danmark med all maten och sen rulla bror min in med tårtorna och se kom den ena efter den andra in rullandes.
vincent´s gudföräldrar blev Lisa och Robert och det var verkligen det perfekta valet. visste inte hur jag skulle fråga lisa ville inte att kenna skulle bli ledsen för att han inte var gudfar men det blev han inte. michelle ska hälla upp dops vattnet och tindra bär in korset. och kenneth filma hela dopet.
vincent´s fulla namn blev : Richard, Tore, Vincent Gudomlund Gustavsson
efter dopet var det lunch och fika och lunchen bestod av:
potatissallad (mammas hemgjorda)
rostbiff
kalkon
bog
sallad och tillbehör
fikat bestod av:
tre tårtor två från min bror och en från mamma
choklad tryfflar mums
kaffe, te och massa gott,
sen var det dags att öppna presenterna
vincent fick massa bra saker:
bankbok
nalle puh bok
kläder från min faster och från robert
pengar
en spargris
en spargris formad som bil
två uppsättningar bestik
silver burk till mjölktänderna
speldosa formad som karusell med fotoramar i
pengar till bankboken
fotoram formad som noak´s ark
var en kanon dag och vill vill tacka alla som hjälpt oss att göra den här dagen perfekt kunde inte klarat det utan er och speciellt mamma som har organiserat allt de flesta har bröllops kordinator men vi fick en dop kordinator istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0