6/2-2010 vincent är 3 månader idag

idag ska vi ut til värna och äta lite mat så rikard´s föräldrar får gosa lite med vincent med.
sen ska rikard fylla på oljjan i bilen och fixa nån vakumslang med.
idag är det melodifestivalen så får se om vi ska se det beror artisterna.
och idag är min lille prins 3 månader redan gud tiden har gått så fort kan inte fatta att det är tre månader sen jag låg på förlossningen med min son i famnen bara några timmar gammal

det var allt för idag puss och kram
älskar min son vincent och min fästman rikard


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0