8/2-2010 vincent´s första vaccination

idag har det varit full fart först var vi och vecko handla som vanligt och sen bar det av till bvc och vincent skulle på tre månaders koll och det gick bra han var 62,5 cm lång och vägde 6300g. min stora pojke,,,,

sen prata vi lite och han fick lite mat. och mitt i maten var det dags för sprutan.... hmm var ju två sprutor och jag som trodde det var en bara men det gick bra vincent satt hos sin pappa och sen var dom två som stack samtidigt så det var bättre och det gick snabbare då... vincent blev ledsen och som tur var hade han halva flaksan kvar så det var bara att ge honom den så glömde han bort att han var hungrig... så nu ska vi dit om en månad igen på koll..

resten av dagen blev lugn.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0