alla hjärtans dag 2010

idag har varit en lugn dag... anser att denna dag är en överreklamerad dag. jag behöver ingen speciell dag om året för att visa min när och kära att jag älskar dom det kan jag visa varje dag resten av mitt liv.

svärmor och svärfar kom hit och vi beställde pizza från pizzeria victoria..... lika gott som alltid hade ring några dagar innan och förvarnat att vi skulle ha en glutenfri pizza så det var skönt att det var fixat.

sen har vi haft lite annanas, jordgubbar, apelsin, äpple, banan, marsmallows och kex och doppat i smält choklad...


resten av dagen blir lugn och bara mysa framför tv´n


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0