kaos idag

idag har man förutom att vara hos läkaren suttit bänkad vid sj och banverkets hemsida för att hålla kolla på mamma och pappas tåg från köpenhamn för att se om den gick i kväll eller ej och haha det gjorde den jippii skönt det så kl 22.00 ska vi hämta dem på stationen och köra hem dom pappa var väldigt trött för han hade stått mycket i danmark så det är skönt för honom att få komma hem direkt i stället för att sitta på en buss i detta jävla väder...

annars har vi tagoit det lugnt idag och hållt oss inne i denna kyla brr hatar vintern nu är trött på den finns en gräns och den är nu nådd tyvärr välkommen åter i november känns det som. nu vill man ha vår snart och värme och kunna gå på långa promnader med vagnen utan att se ut som en michellin gumma....

nepp nu ska jag se lite på tv och kolla text tv och vänta på att min älskling kommer och gosar.. vincent sover och det är skönt det med....

god natt alla

älskar dig vincent och älskar dig rikard


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0