snökaos fan vad jag hatar snön nu är trött på skiten

jag ser det snöar jag ser det snöar nej nu får det vara slut på den här skiten snöat sen igår kväll orakr inte med detta vädret mer vill ha sol och vår och höra fåglarna kvittra vill kunna gå på promenad med vagnen utan att leka snöplog, men men kommer väl inte försvinna i första taget.  s¨å vad har vi gjort idag då. skulle åkt till mamma och pappa och kollat till huset lite men är ju som sagt insnöade.. så idag har vi storstädat rejält. jag har skurat hela badrummet plus alla dörrar och golv och rikard har dammsugit och diskat all disk. så nu är det rent och fräscht hemma igen. skulle haft kyckling klubbor till middag idag med det var bara att kasta dem 2 kg kyckling åt helvete. det var fullt med fjädrar kvar i dem som inte gick att få bort bläää äckligt och vidrigt blev pizza istället från victoria mums jag hade en roma med sallad och gurka på och rikard hade kebab pizza.


nu ska vi se linje 123 kapad och bara mysa

puss och kram

älskar dig vincent och älskar min rikard



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0