söndag

hopp söndag redan snart den här helgen slut. snöar lite fortfarande vad ovanligt. vad ska man hitta på idag då? jo vi ska tvätta sen ska vi till mamma och pappa och skotta och ifixa datan kanske ta bort lite snö från taket på altanen. sen blir det väl att bara ta det lugnt tror jag. har lite ont i ryggen idag vet dock ej varför men men sånt man får ta det går snart över finns dem med värre krämpor än mig som inte klagar. i morgon ska man äntligen få komma till läkaren med armen gud så skönt det ska bli. idag är det även min bror allan´s födelsedag grattis alla på din 38 års dag hoppas du får en kanon dag.

och då kan man enkelt räkna ut att om en vecka fyller min bror kenneth år med...  i morgon kommer även mamma och pappa hem från danmark pratade med dom nyss och då var dom hos mormor. jag har inte pratat med mormor på snart fyra år så nu fick jag prata med henne och nu var hon klar i huvudet och kom ihåg mig och det var underbart att höra hennes röst igen hade tårar i ögonen hela tiden. hon hade nyss tittat på bilder på vincent hennes 6 barnbarns barn. tyvärr minns hon oss inte så ofta eftersom hon är dement men hon har bra dagar med och dom är underbara.

nu ska jag mysa med familjen

puss och kram.

mamma älskar dig vincent nu och för alltid.

älskar dig rikar din för evigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0