vårdcentralen

hopp då har man varit hos läkaren idag då med armen äntligen som tur är har inget hänt i ryggen efter eda försöket så nu kan man lägga det bakom sig skönt. det som har hänt är att jag har sträck några muskler i nacken och ryggen och axlarna och även klämt en nerv i vänster armbåge och på väg att klämma en i höger sida med. har fått lite tabletter som ska hjälpa mig sova och fungera om dagarna. så nu är det diklofenak, trdolan och panodil som gäller och i morgon ska jag ringa sjukgymnasten och börja min träning där snart hoppas jag. så om tre månader bör nerven vara frilagd igen., snart kan man fungera som en normal människa igen och som en normal mamma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0