21/1-2010

idag kom farmor och farfar hit på besök och hade kolatåtrta med sig till fika mums tack så mycket.
vincent hade så roligt aå han låg och skratta i deras famn och gjorde miner och hade sig.
farmor fick med sig några kort som jag framkallat så du får dom lite att göra i kväll..

jag har satt in mina i ett album så länge...

efter att dem varit här bar det av till maxi där vi skulle möta micke och cicci och deras son kevin de hade en present till vincent.

presenten bestod av detta : en matskål, sked, nappflaska och  haklapp där det står lilla grodan och ja han är ju min groda så det var ju helt kanon.

vi handlade även lite mat tills idag och så lite blöjer och ja sånt som man inte hade hemma...

har även tvättstugan idag och den tar rikard tack så mycket. jag ska laga mat sen blir sen mat för vi åt sen lunch...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0