22/1-2010

idag har varit en väldigt underbar dag om jag får säga det själv. börja med att jag gick igenom alla vincent´s kläder och inser att allt han har är för litet eller alldeles för stort.
och inga pengar har man till kläder heller. suck så trött man blir men men prata av mig på fl och då kom en ängel nersänd från himlen lilla ewa skriver och säger att hon har två kassar med kläder i vincent stl och att hon skulle komma över med dem. blev så lycklig och en annan mamma som jag ska träffa har en overall till vincent man blir så lycklig av alla dessa underbara snälla och givmild mammor och människor som finns i denna värld.
har nu på kvällen lagt ner alla de nya kläderna i lådor i byrån och innan hade han en och en halv låda med kläder och nu har han tre stycken proppfulla lådor med kläder. en med tröjor och bodisar, en med bara byxor och en med pyjamaser, strumpos och munkjackor.
har aldrig sett så mycket barnkläder innan.

Senare fram mot sen eftermiddag tog vi en promenad upp till coop extra och köpte lite mjölk och sånt och sen gick vi hem och på vägen hälsa vi på hanna som fick se min lille prins.

sen har vi bara tagit det lugnt resten av kvällen ätit lite mat och tittat på tv. och snart är det dags för lille mannen här att äta mat och sen ska familjen gudomlund-gustavsson försöka sova lite.

i morgon ska rikard och jag på bio kl 12,30 och se göta kanal 3 eller som rikard säger götas anal

puss och kram till er alla.....

älskar min vincent och min rikard





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0