23/1-2010

fortsättning på vad som hänt mer idag då..

var ju som sagt på bio och såg göta kanal 3 och vilken klockren film verkligen. den kan jag starkt rekomender hur rolig som helst. och även fast magnus samuelssons roll var liten var den helt underbar att se.
var inte så många i salongen typ 15pers men inte så många som går på bio 12,30 en lördag kanske hihi....

när vi kom hem var min lille prins ledsen för han var superhungrig.

sen har vi slappat och sett film på tv och så.

nu har jag badat med vincent så både han och jag är rena och fina han hade så roligt han låg och sparka och skratta som bara den så roligt att de när han känner igen en och man får jordens leende och sen ligger han och pratar som bara den...

nu ligger han i sin babysitter och sparkar och bråkar med den rosa flodhästen och sen flörtar han med den grå flodhästen.. riktig roligt att se.. samtidigt som han äter upp sina händer och försöker prata samtidigt gås inte bra det där...

niu ska vi sätta oss och ta det lugnt vincent leker, rikard spelar x-box och ag ska spela CSI tror jag...

hörs i morgon puss puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0