23/1-2010

idag vakna man kl 07,00 och vincent var hungrig så jag gick upp och gjorde en flaska åt honom som han åt med stor aptit mumsit.
sen ville han ju inte somna om då så då gick vi upp så pappa fick sova lite det behöver han.
vincent lekte i sin babysitter och jag kolla runt på digitalboxen efter något roligt att titta på. halv nio började superzebran så den låg vincent och jag och tittade på. den var rolig och igår tittade vi på bolt och den var ju helt underbar....
idag kommer svärmor och svärfar in till oss och ska vara barnvakt. dom kommer vid 11,30 skulle jag tro och hoppas. rikard och jag ska på bio ska bli så underbart vi ska gå och se göta kanal 3 eller som rikard säger götas anal.

resten av dagen blir lugn och harmonisk ska bara njuta av att det är helg och mysa med min underbara familj.

älskar dig rikard och mamma älskar dg vincent nu och för alltid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0