26/1-2010

idag har vi varit hos pappa och hälsat på och rikard har varit i garaget och kollat igenom bilen så det är klart till besiktningen i morogon. hitta ett litet rosthål får se vad dem säger om det.
vincent och hans morfar lekte som bara den ungen satt och flina och skratta i 45 minuter
jag passa på att ta en tupplur i fotöljen lite då och då inte sovit bra i natt varit så förbannat täppt i snoken börjar väl bli sjhuk lagom till dopet jippi.. men men jag komemr efter imorgon hålla mig inne tills lördag så jag är frisk när folket från danmark kommer hit och sen är dopet på söndag och efter det har jag tid att vara sjuk inte innan.
idag kom även daniel hit efter jobbet och åt middag med oss så jag fick göra ändring i matlistan blev inte fisk som jag skrivit utan idag blev det kyckling, pommes och örtsås.
har nu tagit ett varmt bad och ska krypa ner under en filt i soffan och dricka te och tycka synd om mig själv i fem min,,,, vincent sover på en stor kudde i soffan:)

natti natti alla

<3 rikard och vincent <3



Kommentarer
Terese

Härligt med dop på söndag

2010-01-26 @ 21:33:48
URL: http://tteessssaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0