27/1-2010

vaknar idag av att halva ansiktet har domnat bortoch värker som fasiken i örat och har feber. mm underbart med vinter nej nu får den fan med ta slut.
misstänker att jag har bihåle inflamation och öron inflamation samtidigt. väntar på en tid till vårdcentralen.
idag ska vi även besikta bilen, veckohandla och hitta skor till dopet... kommer gå åt panodil idag om jag ska orka. sen när vi kommer hem är drt på med myskläderna och ner i soffan under ett tjockt täcke och gömma mig där tills helgen. hoppas bara inte vincent får min förkylning.

vi misstänker även att det är tänder på gång redan eftersom han är dålig i magen, dreglar som fan och har fått stenhårt tandkött och det var det inte innan plus att han biter på sina händer och gnuggar dem mot tandköttet så jag ska köpa en bitring till honom idag.

får skriva lite mera senare i kväll om hur dagen har gått nu ska jag se på tv och hoppas på att få komma till vårdcentralen och få penecillin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0