7/1-2010

GRATTIS MIN ÄLSKLING PÅ DIN FÖDELSEDAG

firas med äggröra och bacon, macka och te på morgonen hihi

sen bar det av för mig och vincent till bvc och för rikard till värna skulle hjälpa sina föräldrar lite med en sak i stan.

efter att han släppt dem på stan hämta han oss och vi åkte till china thai i ryd och käka buffé musigt värre

sen bar det av till värna där jag gjorde sverige tårta och rikard fick kläder till dopet i present.. och av mig och vincent fick han trimmningen till bilen för några dagar sen och ett par nya gympa skor as snygga

sen åkte vi till mina föräldrar och fikade och sen hem och åt mat...

dags att sova..

älskar mina pojkar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0