uppdatering 27/1-2010

hopp då har man varit hos läkaren idag. jag har öron inflamation på båda sidorna och bihåle inflamation, plus att man är förkyld med feber och nästäppa gud vad underbart det är att vara jag idag. hatar när det gör ont i öronen för de strålar ut i käken och i tänderna.
fått penecillin och sen tabbletter mot nästäppan med.

nu ska jag bädda ner mig och hålla mig varm och inte gå ut föräns fredag eftermiddag då vi ska till kyrkan och hämta nyckel till lokalen som vi ska hyra till dopet.

god natt alla och sov gott,,

älskar min vincent och min rikard



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0